Most olvastam egy kiváló cikket Sas István tollából az 50+ korosztály számára szóló reklámozásról. A cikk 2010-ben íródott, de még mindig aktuális, és teljesen igazat kell adnom a szerzőnek. Reklám szempontból levegőnek nézik az 50 és 60 közötti korosztályt, pedig Sas…
máj
22
Különböző okokból mostanában sokat bújom Sas István "Az ötletes reklám" című útikalauzát. Gyakorlatilag fejezetenként, nagyon alaposan rágom át magam rajta és amint van valami, ami további keresésre ösztönöz, máris kezdem a kutatást. Szó esett a könyvben arról is, hogy…
máj
21
Egy korábbi bejegyzésben megígértem, hogy megmutatom, hogy jelenleg melyek a legmagasabb áron elkelt moziplakátok. Ezek az adatok természetesen változhatnak, de a képzeletbeli dobogó első helyén álló poszter eladási áránál magasabbat nem találtam az interneten. Kezdjük a…