jún
5

Ma van a Környezetvédelmi Világnap, ennek kapcsán azt hiszem, stílusos lenne olyan reklámeszközökkel foglalkozni, ami ezt a témát érinti. Egyébként ez már a 40. Környezetvédelmi Világnap, 1972-ben jelölte ki ezt a napot az ENSZ. Kicsit furcsa ugyan marketingesként a környezetvédelemről írni, hiszen be kell látnom, hogy maga a marketingtevékenység is sok szemetet tud generálni, elég, ha csak a szórólapokra gondolunk, amelyek nem a szelektív hulladékban végzik, vagy a szél és eső által leszedett óriásplakátok darabjaira.

Ezért is érdemes hangsúlyt az online eszközökre fektetni, ahol, és amikor csak lehet. A johannesburgi állatkert kampányában arra kívánják felhívni a figyelmet, hogy ne szemeteljenek a látogatók, ezt nem lehet csak online módszerekkel csinálni, itt bizony szükség van a plakátokra. A felhívás nem csak az állatkertre vonatkozott, hanem általánosságban célozta meg a közönséget.

A szlogenje szabad fordításban:

"Az állatok nem hasznosítják újra. Kérjük, ne szemeteljen".

animal_2.jpg

animal_3.jpg

animal_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr314566903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása