Ma van a Környezetvédelmi Világnap, ennek kapcsán azt hiszem, stílusos lenne olyan reklámeszközökkel foglalkozni, ami ezt a témát érinti. Egyébként ez már a 40. Környezetvédelmi Világnap, 1972-ben jelölte ki ezt a napot az ENSZ. Kicsit furcsa ugyan marketingesként a környezetvédelemről írni, hiszen be kell látnom, hogy maga a marketingtevékenység is sok szemetet tud generálni, elég, ha csak a szórólapokra gondolunk, amelyek nem a szelektív hulladékban végzik, vagy a szél és eső által leszedett óriásplakátok darabjaira.
Ezért is érdemes hangsúlyt az online eszközökre fektetni, ahol, és amikor csak lehet. A johannesburgi állatkert kampányában arra kívánják felhívni a figyelmet, hogy ne szemeteljenek a látogatók, ezt nem lehet csak online módszerekkel csinálni, itt bizony szükség van a plakátokra. A felhívás nem csak az állatkertre vonatkozott, hanem általánosságban célozta meg a közönséget.
A szlogenje szabad fordításban:
"Az állatok nem hasznosítják újra. Kérjük, ne szemeteljen".