Tóth József Füles már akkor is nagyszerű és egyedi dolgokat alkotott, amikor még nem volt ilyen éles a verseny és ilyen fejlett a technika. Folytatás: http://marketingmoments.blog.hu/2012/08/14/azok_a_90-es_evek
"A televízióban, és ezen belül különösen a reklámokban egy csodavilág, egy álomvilág tárult eléjük, lebbenő kelmék, színes ruhák, szép testek jelenítették meg a kapitalizmust a vágyak szintjén... Folytatás: http://marketingmoments.blog.hu/2012/08/14/azok_a_90-es_evek
Az a helyzet, hogy marketingmenedzsment vizsgára kell készülnöm, de ilyen szép időben nem nagyon megy a dolog. Arra gondoltam, hogy ha elkezdek egy publikus általános fogalomtárat építeni, akkor talán a menedzsment anyagokat is könnyebben átrágom. Hirtelen felindulásból el is…
Volt már szó Oliviero Toscaniról, aki igyekezett valami meghökkentővel felhívni a figyelmet a világ problémáira, emellett a Benetton márkanévre is. Most felfigyeltem Terry Richardson munkáira is, aki szintén sajátosan látja a világot, bár nála nem találtam nyomát a társadalmi…
Újabb cikk került fel a honlapra, ami a médiazajjal, illetve azokkal a módszerekkel foglalkozó, áttekintő jelleggel, amivel ki lehet emelkedni a médiazajból. Ezt csupán egy részletesebb sorozat előfutárának szánom, szeretném alaposabban körüljárni a gerillamarketing…