már
18

Tóth József  Füles már akkor is nagyszerű és egyedi dolgokat alkotott, amikor még nem volt ilyen éles a verseny és ilyen fejlett a technika. Folytatás: http://marketingmoments.blog.hu/2012/08/14/azok_a_90-es_evek    

már
17

Azok a '90-es évek

Címkék: reklám film | Szerző: Marketingmorzsa | 8:50 pm

"A televízióban, és ezen belül különösen a reklámokban egy csodavilág, egy álomvilág tárult eléjük, lebbenő kelmék, színes ruhák, szép testek jelenítették meg a kapitalizmust a vágyak szintjén... Folytatás: http://marketingmoments.blog.hu/2012/08/14/azok_a_90-es_evek

már
16

Fogalomtár

Címkék: vágy eladás fogalmak | Szerző: Marketingmorzsa | 2:32 pm

Az a helyzet, hogy marketingmenedzsment vizsgára kell készülnöm, de ilyen szép időben nem nagyon megy a dolog. Arra gondoltam, hogy ha elkezdek egy publikus általános fogalomtárat építeni, akkor talán a menedzsment anyagokat is könnyebben átrágom. Hirtelen felindulásból el is…

már
15

Volt már szó Oliviero Toscaniról, aki igyekezett valami meghökkentővel felhívni a figyelmet a világ problémáira, emellett a Benetton márkanévre is. Most felfigyeltem Terry Richardson munkáira is, aki szintén sajátosan látja a világot, bár nála nem találtam nyomát a társadalmi…

már
14

Újabb cikk került fel a honlapra, ami a médiazajjal, illetve azokkal a módszerekkel foglalkozó, áttekintő jelleggel, amivel ki lehet emelkedni a médiazajból. Ezt csupán egy részletesebb sorozat előfutárának szánom, szeretném alaposabban körüljárni a gerillamarketing…

süti beállítások módosítása