már
15

Volt már szó Oliviero Toscaniról, aki igyekezett valami meghökkentővel felhívni a figyelmet a világ problémáira, emellett a Benetton márkanévre is. Most felfigyeltem Terry Richardson munkáira is, aki szintén sajátosan látja a világot, bár nála nem találtam nyomát a társadalmi problémáknak.

http://marketingmoments.blog.hu/2012/08/13/a_mediazaj_es_zajszuroi_809

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr894318805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása