A Golden Drum Reklámfesztivál 18 éves múltra tekinthet vissza, és az utóbbi években világszerte elismert rendezvénnyé nőtte ki magát. A goldendrum.com-on ezt vallják magukról:Trieszttől Vlagyivosztokig, Helsinkitől Tel Aviv, a Golden Drum a legnagyobb, a legfontosabb és a…
Az egyszerűség dicsérete, minimalizmus a reklámban
Mikor elkezdtem írni ezt a cikket, kicsit körülnéztem a megfelelő definíciók után. A Wikipédiás összefoglalónál maradtam: A minimalizmus több modern művészeti irányzat (zenei, építészeti, formatervezési, egyéb) összefoglaló neve, amik közös jellemzője, hogy a lehető…
A Fresher.ru közölt egy cikket a Wonderbra nevű melltartóról, pontosabban annak kampányáról. Ez a kampány, bár egyszerű dolga volt a férfiak figyelmének felkeltésével, meglehetősen sokrétű képanyagot tartalmaz. Az egyszerű, klasszikus termákábrázoló fotóktól az ötletes,…
Marketingháború
Ha már ennyit foglalkozom mostanában a gerillamarketinggel, illő lenne, hogy legalább nagy vonalakban vázoljak valamit az eredtéről. A nyolcvanas években két mű is foglalkozott vele az egyik Ries és Trout 1986-ban, Marketingháború című könyve. Al Ries és Jack Trout művükben…
Most tényleg nagyon leragadtam a témánál, de talán azért, mert ez nagyon összetett téma, érdekesebbnél érdekesebb dolgokat lehet találni a neten a témával kapcsolatban. Külön érdekes megfigyelni az országonkénti vagy inkább régiónkénti különbséget. Folytatás és fotók…
A hétvégémet ilyen furcsa szavakkal töltöttem. Ha egyszer beleásom magam valamibe, nehéz kirángatni. További szöveg és fotók az új blogban: Marketingmoments