ápr
19

Mikor elkezdtem írni ezt a cikket, kicsit körülnéztem a megfelelő definíciók után. A Wikipédiás összefoglalónál maradtam:

A minimalizmus több modern művészeti irányzat (zenei, építészeti, formatervezési, egyéb) összefoglaló neve, amik közös jellemzője, hogy a lehető legkevesebb eszköz és anyaghasználattal igyekeznek létrehozni. A formák és a színek letisztultak, egyszerűek, amiből a stílusirányzat neve is ered. Modern művészeti irányzatként az 1960-as, 1970-es évek Amerikájában alakult ki, virágkora is ekkorra tehető. A minimalizmus hívei abból az alapfeltevésből indultak és indulnak ki, hogy „a kevesebb többet jelent”, és hogy a geometriai forma közös tapasztalaton alapul. 

A minimalista reklámok egyetlen elemre fókuszálnak, azt az egy dolgot próbálják megragadni, ami a reklám lényege...

 min2.jpg

Folytatás és további fotók az új blogban: Marketingmoments


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr744460723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása