Egy japán cég vidám rajzos útmutatót készített arról, hogy mit ne tegyünk a telefonunkkal. Bár ez a blog a marketingről és reklámról igyekszik szólni, néha egy kis PR-al vegyítve, mégis úgy gondoltam megosztom, mert ha továbbgondolom ezt az ötletet, akkor akár marketingeszközt…
A moziplakátok sajátos terület a plakátokon belül. A régi klasszikusok komoly dollárezrekért kelnek el, majd a legdrágábbakat később be is mutatom. Az alábbiakban viszont az az érdekes, hogy Eric Palmer a legismertebb filmek lényegét a régi videójátékokat idéző, 8 bites…
A Szovjetunióban nem volt szükség marketingre, mert nem volt olyan fölösleges árukészlet, amit ne tudtak volna eladni, és mindig volt hiánycikk is. De a kreatívoknak akadt feladat, például küzdelem az alkoholizmus ellen. A szovjet realizmus jegyében születtek a plakátok, amik egyre…
A marketing mellett a másik szenvedélyem a krimi. Kikapcsolódásként elsősorban krimit nézek vagy olvasok, és néha előfordul, hogy a két téma találkozik. Nem csak kitalált bűnügyekről olvasok, hanem valóságosakról is. Ilyen volt a Tylenol kapszula esete, amit Szabó László…
Levinson tippjei (folytatás)
Kicsit elmaradtam a bejegyzésekkel, még Levinson 100 pontjának sem értem a végére. Most újabb pontokat veszek elő a 100-ból. A külső és belső plakátok - ezeket Levinson még gerillamarketing ötletként említi, a mai vásárló pedig már annyira megszokta, hogy többségük az…