máj
19

A Szovjetunióban nem volt szükség marketingre, mert nem volt olyan fölösleges árukészlet, amit ne tudtak volna eladni,  és mindig volt hiánycikk is. De a kreatívoknak akadt feladat, például küzdelem az alkoholizmus ellen. A szovjet realizmus jegyében születtek a plakátok, amik egyre másra hívták fel az alkoholfogyasztás veszélyeire a figyelmet.

Az alábbi rajz stílusa szinte mesekönyvbe illő, a felirat pedig ezt mondja "És még azt mondják, mi vagyunk disznók"

malac_1.jpg

 Aki hasonló szovjet-realista művészetet szeretne nézegeteni, az itt megteheti!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr274526090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása