jún
6

A szlogenemben azt ígértem, hogy ínyencmorzsákat kínálok a marketing világából. Most valóban különlegességet hoztam, Indiából származó reklámokat. Keleti szomszédainktól már mutatattam be gerillamarketing ötleteket, de talán ilyen különleges országból még nem mutattam be anyagokat. A japán tájékoztató képek is sikert arattak, bár azok kétségtelenül aranyosak voltak, most talán izelítőt kapunk India világából, a problémáikról és termékeiről. A plakátok hangulata teljesen megfelel az európai ízlésnek, és egy kivétellel a feliratok is angol nyelvűek.

gallop-spirit-of-sport.jpg

homeless-in-india.jpg

india-winter-collection.jpgEzt a plakátot a  Ogilvy & Mather készítette. Minimalista, mégis megrázó megfogalmazás.

karnataka.jpg

farah-khan.jpg

drive-carefully.jpg

abinbev-merry-christmas.jpg

mahua-tv-battle.jpg

Azt hiszem ez a kép némi magyrázatra szorul. Az indiaiak szeretnek táncolni és énekelni és tehetségkutató showműsorok őket sem kerüli el. Ez a «Sur-Sangraam» műsor beharangozója, amit a  «British Has a Talent» mintájára készítettek el. A  kampány célja annak bizonyítása, hogy igazi kemény harc lesz.

Van még néhány egzotikus ország a tarsolyomban, majd rövidesen azok is sorra kerülnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr814569983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása