Egy japán cég vidám rajzos útmutatót készített arról, hogy mit ne tegyünk a telefonunkkal. Bár ez a blog a marketingről és reklámról igyekszik szólni, néha egy kis PR-al vegyítve, mégis úgy gondoltam megosztom, mert ha továbbgondolom ezt az ötletet, akkor akár marketingeszközt is csinálhatunk belőle, mert egy néhány oldalas aranyos tájékoztatót szívesen forgatnak a szülők és a gyerekek, és nincs más dolgunk, mint rátenni a cég logóját és néhány készülékajánlatot, például arról, hogy milyen készüléket milyen korosztály számára miért ajánlunk, különösen a legfiatalabb és legidősebb mobilhasználó rétegre kihegyezve a témát. Ha ügyes a grafikusunk, akkor a közönség hamar megkedvelheti az aranyos figurákat. Ha pedig megcélozzuk a legfiatalabb réteget, akiknek azért már többnyire vesz anyuka mobilt, hogy tudja hol a gyerek, még egy kis rajzpályázatot is indíthatunk. És ezt a vonalat még tudnám tovább bodorítani. El lehet vinni jótékonysági irányba, lehet belőle PR eseményt csinálni, díjátadóval, családi nappal.
máj
20
0
Szólj hozzá! A bejegyzés trackback címe:
https://marketingmorzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr534527103
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.