Sajnos sokszor látom azt, hogy a kisebb vagy nagyobb cégek és vállalkozások csak belekapnak a marketingbe, aztán félbehagyják. Az is gyakori probléma, hogy ad hoc jelleggel csinálják, nincs mögötte a terv vagy koncepió. Jay Conrad Levinson nem tegnap írta a Gerillamarketing című könyvét, mégis rengeteg hasznos és időszerű dolgot tárgyal benne. 10 pontban foglalta össze, hogy miért kell folytatnia egy cégnek a marketingtevékenységét. Gyakran fogom még Levinsont idézni, mert szerintem őt a cégvezetőknek és a marketingeseknek érdemes ismerniük. Ma a 10 pontját osztom meg az olvasókkal.
Tehát miért kell a folyamatos marketing Levinson szerint (a dőlt betűs sorokkal én kotyogok közbe) :
1. A piac folyamatosan változik. Új családok, új potenciális ügyfelek, új életstílusok befolyásolják a piacot. Az emberek jelentős része gyakran költözködik, rengetegen házasságot kötnek, változnak az életkörülmények. Ha leállítja a hirdetéseit, elmulasztja a kínálkozó lehetőségeket, kiesik a folyamatokból, kívülállóvá válik.
További pontok az új blogban: Marketingmoments