máj
1

Az egyszerű kivetített reklám ma már nem nyűgözi le a fogyasztót, és önmagában a csinos modell sem mindig elég a sikerhez.  Charles Guo gondolt egyet és ötvözte a két tényezőt, kivetítette a luxusórák reklámját a gyönyörű és meztelen modellekre, így készített fotósorozatot. Olyan luxusmárkákat jelenített meg, mint Rolex, Dior, Louis Vuitton  és a Chanel. A fotók a kínai  Numéro China című lap számára készültek.

watches_rolex.jpg

További fotók az új blogban: Marketingmoments

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr104481516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása